Darbo pobūdis

  • Klientų užklausų valdymas (įmonės internetinis puslapis, skambučių centras);
  • Klientų patirties koordinavimas (nusiskundimai, atsiliepimai,pastabos visuose kanaluose);
  • Klientų aptarnavimo standarto kūrimas, diegimas, priežiūra, komandos mokymai;
  • Slapto kliento tyrimo koordinavimas;
  • Akcijų organizavimas ir proceso koordinavimas;
  • Pagalba marketinginiuose projektuose.

Pageidaujami
reikalavimai

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (gali būti studentas);
  • Puikūs bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimai;
  • 1 – 2 metų darbo klientų aptarnavimo srityje patirtis;
  • Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
  • Iniciatyvumas ir orientacija į rezultatą;
  • Noras ne tik kurti, bet ir laužyti standartus!

Mes jums siūlome

  • Atsakingą, įdomų bei dinamišką darbą profesionalų komandoje.
  • Įvairius mokymus, motyvacinę sistemą bei visas socialines garantijas.
  • Konkurencingą darbo užmokestį.

Darbo vieta

Kumpių km., Verslo g. 13, Kauno raj.


Atlyginimas

Nuo 730 iki 1100 EUR (atskaičius mokesčius).


Esate pasiruošęs karjeros pokyčiui ir Jums priimtina ši pirminė informacija apie siūlomą poziciją? Kandidatuokite užpildę formą žemiau arba susisiekite el. paštu personalas@autokurtas.lt arba telefonų +370 615 51 450
Konfidencialumą garantuojame!